Opole, Śródmieście
- Cena
- 5 850 PLN
- Cena za m2
- 39 PLN
- Powierzchnia
- 150 m2
- Piętro
- 1
- Przeznaczenie
- Biurowe
- Przeznaczenie dodatkowe (lokal)
- Inne, Handlowo/Usługowe, Inne
- Kaucja
- jednomiesięczny czynsz najmu plus jednomiesięczna wysokość kosztów eksploatacyjnych
- Rodzaj budynku
- Budynek biurowy
- Stan budynku
- Bardzo dobry
- Numer oferty
- 39/11485/OLW
Udostępnij
Opis
Zapraszam do zapoznania się z ofertą wynajmu dużego lokalu biurowego składającego się z kilku pomieszczeń o łącznej powierzchni 150 m2. Lokal znajduje się na 1 piętrze biurowca z windą w śródmieściu Opola.
Lokal w trakcie remontu (malowanie ścian, wymiana posadzek). Cena wynajmu po remoncie ulegnie zmianie.
W skład lokalu wchodzi (w załączeniu oferty rzuty pomieszczeń):
- 6 pomieszczeń biurowych
- 1 pomieszczenie gospodarcze, które można zagospodarować na kuchnię lub magazynek.
Toaleta w korytarzu do wspólnego korzystania z innymi najemcami .
Miesięczny koszt najmu lokalu:
- czynsz najmu - 39 zł netto/m2
- koszty eksploatacyjne - 11,90 zł netto/m2 (w tym zużycie wody i gazu)
- zużycie energii elektrycznej
-internet/telefon - indywidualna umowa według potrzeb
Wymagana kaucja: jednomiesięczny czynsz najmu + koszty eksploatacyjne
Biurowiec posiada duży parking z miejscem dla gości.
Lokal fantastyczny zarówno na działalność biurową jaki handlowo-usługową.
Serdecznie zapraszam na prezentację.
Dodatkowe informacje
- Monitoring: Tak
- Światłowód: Tak
- Podwieszane sufity: Tak
Administratorem danych osobowych jest PHU Ciurex Patrycja Ciura z siedzibą przy Jagiełły, 17 c, 45-920 Opole (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro@pckn.pl… czytaj więcej
Administratorem danych osobowych jest PHU Ciurex Patrycja Ciura z siedzibą przy Jagiełły, 17 c, 45-920 Opole (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro@pckn.pl
Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość oraz dla celów marketingowych i analitycznych.
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na obsłudze korespondencji oraz prowadzeniu marketingu bezpośredniego produktów i usług własnych, w tym dla celów analitycznych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Dostęp do Pani/Pana danych będą mieć nasi pracownicy, podwykonawcy oraz podmioty świadczące usługi na naszą rzecz (tj. usługi IT i wsparcia technicznego) w zakresie koniecznym w celu obsługi korespondencji.
Państwa dane będą przechowywane przez okres niezbędny do rozpatrzenia zapytania lub wniesienia sprzeciwu, a w zakresie wyrażonej zgody z art. 172 Prawa telekomunikacyjnego – do czasu jej wycofania, a w zakresie, w jakim komunikacja następuje w ramach umowy – do czasu zakończenia jej wykonywania oraz upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń umownych.
Przysługuje Pani/Panu prawo do:
- żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
- wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.