Opole, Śródmieście
- Cena
- 2 200 PLN
- Cena za m2
- 35,48 PLN
- Powierzchnia
- 62 m2
- Piętro
- Parter
- Przeznaczenie
- Handlowo/Usługowe
- Przeznaczenie dodatkowe (lokal)
- Inne, Handlowo/Usługowe, Gastronomiczne, Medyczne, Biurowe, Inne
- Nazwa budynku
- Lokal użytkowy
- Rodzaj budynku
- Inny
- Stan budynku
- Dobry
- Numer oferty
- 30/11485/OLW
Udostępnij
Opis
Zapraszam do zapoznania się z ofertą wynajmu lokalu użytkowego zlokalizowanego w doskonałym miejscu w Śródmieściu Opola.
Lokal znajduje się bezpośrednio przy trakcie pieszych o niewielkim nasileniu ruchu (spokojna dzielnica Śródmieścia, 5 minut do ścisłego centrum), posiada trzy niezależne wejścia, dwa od frontu, jedno z boku budynku, od zaplecza.
Nieruchomość przystosowana jest do prowadzenia różnego rodzaju działalności: gabinet kosmetyczny, fryzjerski, lekarski, weterynaryjny, sklep spożywczy czy biuro.
W skład lokalu wchodzą:
- małe pomieszczenie, które może być traktowane jako poczekalnia (możliwość zlikwidowania dla uzyskania większej powierzchni handlowej czy biurowej)
- główne pomieszczenie na parterze, z którego prowadzą schody na antresolę
- antresola, która może stanowić dodatkową przestrzeń socjalną, magazynową lub biurową
- zaplecze, które może służyć jako magazyn
- toaleta
Powierzchnia lokalu to 62 m2 łącznie z antresolą.
W budynku znajdują się trzy ujęcia wody, zainstalowana jest trzecia faza elektryczna, ogrzewanie elektryczne (dwa grzejniki).
Czynsz najmu 2.200 zł. Wymagana kaucja zwrotna.
Serdecznie zapraszam na prezentację.
Administratorem danych osobowych jest PHU Ciurex Patrycja Ciura z siedzibą przy Jagiełły, 17 c, 45-920 Opole (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro@pckn.pl… czytaj więcej
Administratorem danych osobowych jest PHU Ciurex Patrycja Ciura z siedzibą przy Jagiełły, 17 c, 45-920 Opole (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro@pckn.pl
Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość oraz dla celów marketingowych i analitycznych.
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na obsłudze korespondencji oraz prowadzeniu marketingu bezpośredniego produktów i usług własnych, w tym dla celów analitycznych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Dostęp do Pani/Pana danych będą mieć nasi pracownicy, podwykonawcy oraz podmioty świadczące usługi na naszą rzecz (tj. usługi IT i wsparcia technicznego) w zakresie koniecznym w celu obsługi korespondencji.
Państwa dane będą przechowywane przez okres niezbędny do rozpatrzenia zapytania lub wniesienia sprzeciwu, a w zakresie wyrażonej zgody z art. 172 Prawa telekomunikacyjnego – do czasu jej wycofania, a w zakresie, w jakim komunikacja następuje w ramach umowy – do czasu zakończenia jej wykonywania oraz upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń umownych.
Przysługuje Pani/Panu prawo do:
- żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
- wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.