Opole, Centrum
- Cena
- 3 400 PLN
- Cena za m2
- 35,79 PLN
- Powierzchnia
- 95 m2
- Piętro
- 1
- Liczba pięter
- 3
- Przeznaczenie
- Biurowe
- Kaucja
- Wymagana
- Rodzaj budynku
- Kamienica
- Stan budynku
- Idealny
- Dostępne od
- 2023-08-23
- Numer oferty
- 44/11485/OLW
Udostępnij
Opis
Zapraszam do zapoznania się z ofertą wynajmu dużego lokalu biurowego składającego się z kilku pomieszczeń o łącznej powierzchni 95 m2. Lokal znajduje się na 1 piętrze pięknej kamienicy w ścisłym Centrum Opola w sąsiedztwie rynku i katedry.
Lokal w bardzo dobrej kondycji gotowy do wynajęcia od zaraz.
W skład lokalu wchodzi:
- 3 pomieszczenia biurowe (w tym jeden przechodni)
- pomieszczenie socjalne
- łazienka z toaletą i prysznicem
- korytarz / komunikacja
Miesięczny koszt najmu lokalu:
- czynsz najmu - 3400 zł netto
- oplata do zarządcy około 200 zł
- media według zużycia (prąd, gaz, woda, ścieki, śmieci)
-internet/telefon - indywidualna umowa według potrzeb
Wymagana kaucja
Lokal nadaje się zarówno na działalność biurową jaki handlowo-usługową.
Kamienica wyposażona jest w system klimatyzacji, instalację przeciwpożarową - czujniki dymu, instalację internetowo telefoniczną oraz alarmową i antywłamaniową.
Atuty:
- doskonała lokalizacja
- lokal wyposażony w klimatyzację
- lokal w doskonałym stanie - do wynajęcia od zaraz
Serdecznie zapraszamy na prezentację oferty.
Doradca ds. nieruchomości Tomasz Baklarz
Kontakt: 516 516 390,
E-mail: tomasz.baklarz@pckn.pl
Dodatkowe informacje
- Alarm: Tak
- Światłowód: Tak
- Czujniki dymu: Tak
- Klimatyzacja: Tak
Pozycja na Mapie
Administratorem danych osobowych jest PHU Ciurex Patrycja Ciura z siedzibą przy Jagiełły, 17 c, 45-920 Opole (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro@pckn.pl… czytaj więcej
Administratorem danych osobowych jest PHU Ciurex Patrycja Ciura z siedzibą przy Jagiełły, 17 c, 45-920 Opole (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro@pckn.pl
Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość oraz dla celów marketingowych i analitycznych.
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na obsłudze korespondencji oraz prowadzeniu marketingu bezpośredniego produktów i usług własnych, w tym dla celów analitycznych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Dostęp do Pani/Pana danych będą mieć nasi pracownicy, podwykonawcy oraz podmioty świadczące usługi na naszą rzecz (tj. usługi IT i wsparcia technicznego) w zakresie koniecznym w celu obsługi korespondencji.
Państwa dane będą przechowywane przez okres niezbędny do rozpatrzenia zapytania lub wniesienia sprzeciwu, a w zakresie wyrażonej zgody z art. 172 Prawa telekomunikacyjnego – do czasu jej wycofania, a w zakresie, w jakim komunikacja następuje w ramach umowy – do czasu zakończenia jej wykonywania oraz upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń umownych.
Przysługuje Pani/Panu prawo do:
- żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
- wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.